Paypal

Jag startade Goldmoney 2016 november
Jag har ett konto som har ett activated Goldmoney MC
Jag sickade pengar from Paypal till GM som hamnade i Paypal Valv London som jag kan inte disponera någon form
Ingen pengar eller gold ,men dem skriv att jag har x värde gold ---som den hamnade i ett svarta hål ?

Comments

• Fedsweden1Fedsweden1 Posts: 12 Tin ✭
    Det är lugnt, det ordnar sig, kontakta suporten bara.
  • Skookum_JimSkookum_Jim Posts: 124 Bronze ✭✭✭
    @Ricinus Think you'd better use anglo-saxon on this forum if you want to get help. One day if we are successful invading goldmoney we might find Swedish speaking support but i wouldn't count on it for a while yet at least :smiley:

You sent money from paypal and that ended up in the London vault, this is normal - there is only two ways you can take that gold back out - either back to paypal or as a physical redemption, that means having cubes/coins/bars sent to you.
  • RicinusRicinus Posts: 6 Tin ✭
    Thanks anyways...
    (I am very bad in English)

My other problem ... i try send money from my bank account but its not was anny sucses
    I tried from Swedbanken and CIB
    I deposit using debet card or credit card. Depositing via bank transfer seems very expensive since we can't use SEPA-payments (free all over europe). You may have to open the card up for transactions to other continents - in this case North america probably would be a good idea.

Kolla din nätbank, vet inte om Swedbank kör med att man måste öppna upp kortet mot olika kontinenter? Själv använder jag idag Santanders mitt kort, det är ett av väldigt få utan valutapåslag och utan årsavgift.
    edited December 2016
    Tack för hjälpen jag ska testa...
    Jag kan tänka på att du är svensk - så jag vågar fråga varför jag kan inte fylla min acount from Swedbank ?
    Jag har fylld ut Goldmoney formulär men händer ingenting...
    (Jag ska vilja använda kortet till i Swiss)

Vet inte varför det inte funkar för dig. Logga in på Swedbank och kolla om ditt visa/mastercard är regionsspärrat - det är det enda jag kan tänka mig, om du använt kortet för köp på nätet tidigare och det har funkat?

Mastercard securecode kanske spökar? Kontakta din bank om du inte får stil på det, de lär kunna hjälpa dig.
    Alltid funkade
    Men jag testar vidare
    Tack för hjälpen
Sign In or Register to comment.